?

Log in

No account? Create an account
We're the coolest kids and we take what we can get [entries|friends|calendar]
loquacious_crew

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

i wanna be... [06 Feb 2005|04:34pm]
[ mood | happy ]

omg! the creepiest thing ever!!

scott and his friends have wannabes!! like, alyse and kaylee [the pretty ones - i'm talking as if i know them personally, which i do not. lol.]

scott has a fansite! its... scottage_please. gah. that must really suck. i'd be freaked out.

so like, apparently these wannabes just steal the pics off their ljs claiming it as themselves. and they get hate comments. hahahaha. man, these people need to get a life.

i love mcfly's new song!! its the greatest song ever!!
hahah. i even sent it to nikki. lol. since s/he[lol. identity crisis?] likes mcfly too. AHAHAHA.
okay. i'm going crazy. this song makes me happy!

brodyfied

[21 Jan 2005|09:02pm]
[ mood | lovin the goth boy ]

Hey hey crew (or actually just michelle but crew sounds cooler so..). i'm bored as fuck. so here i am. updating journals and posting random comments and downloading MORE music (non something corporate ones.lol).
Oh man. MICHELLE!! I CAN'T WAIT FOR YOU TO CRASH NY ON MONDAY!!!!!!!! -sorry for the screamage- but really. i can't wait!! many things to do, people to watch, lectures to attend. lol.
so. i heard this lj is quite dead. it's time to revive it. and change our back picture (don't know what it's actually called. lol) cos it's quite outdated. you think??

2 swooned|brodyfied

ohhh myyyy. thissssss issssssss nottttttttt happeningggggg. [16 Jan 2005|06:01pm]
[ mood | restless ]

ahhhhhhhhhhhhhhhhhh. why why why why why is my lj not working. while the entire universe's is!??! i'm pissed. i have much to moan about and my lj is not working yet. ahhh. at first i blamed it on the alphabetical thing. like, i assumed they fixed it according to alphabets. hence, a would be the first and z the last. (since i realised xaves and elise's were working and they started with 'a' and 'f' respectively) HOWEVER! i was proven wrong when i visited scottage_cheese.

someone better fix my lj fast!

and uh, people, don't forget to stop loving busted. haha. whatever. i miss them already.

1 swooned|brodyfied

think i'd forgotten about this have you [04 Jan 2005|06:45pm]
dudes, you are wrong. but i don't think any of you will be checking loquacious_crew anytime soon as everyone thinks its dead. its now 6.46 and i'm so sleepy. but! i wanna post these pictures. cuz it brings back sweet memories. (lol. exaggerating am i?)

we had this amazing opportunity to meet sp. wish you were here. by the way, they said they loved yugo very much and will come back real soon. ooh! can't wait!Collapse )
brodyfied

[10 Dec 2004|09:36am]
[ mood | cold ]

Hey there fellas. It's me!! Updating from the other end of the world, jolly ole London. Brr, it's quite cold here. Ahh, quite is the understatement. I feel like a snowman..only not. You know? So..this morning, I saw this man running along Hyde Park in shorts and shirts. I laughed at him. Haha. That's a boring incident. It's all rather boring now..but then again, it's only the second day. So...I'll leave you to get along with your merry lives while I try not to freeze to death here. Goobye.

1 swooned|brodyfied

SUBJECT PLEASE!! [05 Dec 2004|10:57pm]
hi this is THE mod. yes. moderator.

one thing that has caught my attention. for all those who wish to submit an entry to loquacious_crew has to enter a subject. i'm sure you know what a subject is so please, do write something there, and do not ignore it as it is there for a purpose.

one more thing: those that has not been submiting an entry for at least 2(two) months will be kicked out of the community.

thank you for reading this.
self appointed mod lil_drummergirl.
3 swooned|brodyfied

[05 Dec 2004|05:08pm]
[ mood | weird ]

i'm loving the ryan cabrera song muchos. something is wrong with me.

i feel like updating many many times. but i can't. cos i'm lazy. i'm not even bothering with the caps. see? and if i could, i wouldd'y even bother with the spacebar. but somehow i am. not as lazy as i would like to think i am huh.

brodyfied

me birthday party [04 Dec 2004|10:35pm]
[ mood | cold ]

my fingers are cold. brrr. i'm here for updates for the zoo peeps. so prepare for all things boring. unless, of course, you like animals, like a certain xave, who wanted to leave late so as to spend as much time with the animals. but anyways, brace yourselves, i'll have as many (or more) pictures as scott. lol. the friend i know so well.

some jackass penguins??Collapse )

the yugoslavian zoo. wish you were here.

2 swooned|brodyfied

[30 Nov 2004|11:49pm]
[ mood | dorky ]

Me again. Hope you ain't sick of me. But this is funneh. Ans sp related (just as everything is) so yeah. Here goes..

spCollapse )

4 swooned|brodyfied

[29 Nov 2004|04:50pm]
[ mood | hot ]

Hey fellow zoolanders.I'm being bored at home. So guess what? I'm posting a, urm, post. Well actually, I'm waiting for my simple plan video to finish downloading.it sure is taking hell of a lot of time.

So. topic of the day. Is. PROM. Pfft. haha. so various people have come up to me and said that we should have gone and stuff. But I'm glad we didn't. Cos we would look quite the fools. And i can safely say that because I've seen the 63952395836 pictures which everyone are shoving in my face and i must say, that the prom has taken out the worst in some of the people. Needless to say, some look utterly hideous (don't fret, if I'm writing this here, I'm obviously not referring to anyone reading this). Clothes- sinker. Make-up- rock bottom. Smiles-waaay past the grvel even.

I am, in no way, jealous or whatver, as some might think? I'm just stating a very honest, carefree opinion is all. So, now that all's said and done, I'd just post some nice nice nice! mcr photos and bid you all goodbye.

mcr. yumCollapse )

2 swooned|brodyfied

[23 Nov 2004|04:03pm]
[ mood | sick ]

heya people its me again with a totally random post. i'm not out (i was supposed to go with rach b) because my throat hurts like shit.

and because i'm at home... suffering and bored.. i'll just upload random sp pictures. from the official webbie. cuz i'm lazy to go to fansites. and pat put up a video from malaysia. hmmm i'm sounding kinda like pat now. so... here you go: all the pics i saved todayCollapse )

3 swooned|brodyfied

[15 Nov 2004|03:58pm]
[ mood | jubilant ]

omg omg omg omg omg. whoo many things to be jolly about!!

1. dougie sings!! yay! makes me feel like never before.(??gross. lol) oh joy!!!! [uh. no, i'm not really calling for ms.ho]

2. the white album is outttt!!! as in shaun white's dvd. yay. i'll go get it when it comes out? to add to our collection to watch. ohman i can't wait to watch the 16 minute mcfly dvd again!! *fans myself. and realises that i sound like a immature fan.*

3. christmas is drawing near...???

wokay thats all dudes. not so many things really. but i'm so happyyy.

i should tell you about jojo thinking mcfly are hot. mcfly fans think its gross/weird/"reverse paedophilia"
i think its spelt wrongly? i just copied and pasted. whatever. i guess she has an opinion to who she thinks is hot right??

wokay. you guys are prolly rolling your eyes now. its not in anyway related to you actually. lol. taa!

brodyfied

[13 Nov 2004|05:58pm]
[ mood | indescribable ]

 

kylie tributeCollapse )

brodyfied

ask simple plan (??) [06 Nov 2004|07:46pm]
[ mood | hungry ]

heya dudes. i've got an update.

happy belated halloweenCollapse )

i feel all knowledgeable about the OC now. lol.

ahhhh. SP is so funny. we should make a pact. lol. i sound like we're gonna do something bad.

wow! check out hungry mood man above!! its so funny.

2 swooned|brodyfied

[06 Nov 2004|04:15pm]
[ mood | indifferent ]

Dudes of the world. I'm bored as hell.

I know, I know, suppose to be studying emaths and all that shit right?

But whatever, I don't give a rat's ass now. So sleeepppy.

So...this post is totally useless. Cos I have nothing to say either.

I went to the uh, community again. There are some...pretty ugly guys there. Lol. Defies all our generalisation.

Hmm. Well then.

kthat'sallbye.

brodyfied

[03 Nov 2004|02:09pm]
[ mood | sleepy ]

some people are still having their exams. i feel as free as the birds in the sky

yaay. some simpleplan goodness?Collapse )

i wanted to put SP's uh anti-fur photo... but then i decided not to.

ahhhh.
bush-249
kerry-216
for some strange reason i want kerry to win. ah i'm such a loser.

4 swooned|brodyfied

[02 Nov 2004|03:59pm]
[ mood | sad ]

simple plan is my current obsession. and uh, i'm not really big on sharing.

i'm pissed at my mom so.. i'm rebelling by going on the comp?? maybe? yeah. uh, tone! the pic of john there is uncute!! anyways, i wanted to post a pic of sp but... then i decided that i'm lazy to go look for them. but then again, i'm a selfish bitch so i won't? lol yeah whatever.

brodyfied

[30 Oct 2004|12:08am]
[ mood | crazy ]

Man. Okay. I wanted to post this picture. But uh, I was afraid it might scare people (coughjoycough) cos of urm..obvious reasons. It’s this really hot gut from the uh, stupid community. Uh yeah. I hope you know what I’m talking about Aimee (lol. I almost spelt your name as Ami)

 

Check it out! It’s John’s favourite stuffs!! (omg. Am I obsessed or what??)

 

Colors Green
Scents Crisp fall new England air
Flowers Yellow roses
Board Games Trivial Pursuit
Video Games Madden/NBA Streets
Sports to Play Basketball, lacrosse
Sports Teams Red Sox, Celtics, Jets
Outdoor Activities Basketball, football
TV Shows Friends, Punk'd, The Sopranos
Movies American Beauty, Goonies
Actors Kevin Spacey, Al Pacino
Actresses Cameron Diaz
Music Hip-hop, Jurassics, The Roots
Magazines Details, GQ
Books/Authors Sex, Drugs and Cocoa Puffs by Chuck Klosterman
Cereals Blueberry Morning
Fruits Cantaloupe
Snack Foods Pringles
Cookies Peanut butter Girl Scout
Candy Bars Snickers
Alcoholic Drinks Jack Daniels
Non-Alcoholic Grape soda

 

Ok. He’s kinda..gay.. His favourite scent is ‘crisp fall new England air’? Wokay. Whatever floats your boat man.

brodyfied

[29 Oct 2004|11:30pm]

J*o*h*n*K

Boohoo. I feel all sad..he's gone!! Like the wind.

All the cuteness in the show is gone. Gone I say! *sighs dramtically*

 

kenneyCollapse )

brodyfied

[26 Oct 2004|08:34pm]
[ mood | sleepy ]

check out ryan's favourite type of pantsCollapse )

physics prac sucked!

gah is there anything else to say?

ah yes one more thing. i'm on a downloading videos spree(if you wanna know why, ask me and i'd gladly tell you). soo.. if you have any videos of urm, cool stuffs? send to me and i'd be real happy.

<345678 Hayley (if you still remember hayley still exists lol)

2 swooned|brodyfied

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]